فایل ورد ناگفته های تبلیغات

لینک دانلود

فایل ورد ناگفته های تبلیغات دارای 82 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد ناگفته های تبلیغات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد ناگفته های تبلیغات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد ناگفته های تبلیغات :

فایل ورد ناگفته های تبلیغات

قسمتی از متن:

تعریف تبلیغ

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود.

تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.

تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.

این آگاهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزش آموزشی پیدا خواهد کرد، تبلیغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می تواند باشد.

با توجه به مناسب گفته شد، تبلیغ و تبلیغات می تواند در بالا بردن توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باسم نقش بسزایی داشته باشد.

در تبلیغات برای این که اثر مطلوب را داشته باشیم باید بدانیم که بین پیام دهنده و پیام گیرند. چه و چگونه ارتباطی برقرار نمائیم که این امر به میزان تبحر مبلغ بستگی دارد. هر چه مبلغ در این مسیر کوشاتر باشد و با موضوع علمی و با زیرکی خاص برخورد نماید نتیجه بهتر و اثرات مطلوبتری سپری خواهد داشت.

موضوع رساله : بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

1ـ تعریف تبلیغ

2ـ تحقیق جزء عوامل

مؤثر بر تبلیغات کودکان

3ـ شناخت کودک

و ویژگی هایش برای انجام یک تبلیغ

تبلیغات

تبلیغات نیز مانند تمام علوم دیگر دارای تاریخچه ای کهن می باشد، زیرا از هنگامی که شر به زندگی اجتماعی روی آورد و تصمیم گرفت در جامعه زندگی کند و نیاز به داد و ستد پیدا کرد و محصولاتی برای فروش داشت نیاز به تبلیغ احساس شد، بنابراین اهالی شهر باید به گونه ای از ؟؟؟ کالاها یا کارون کالا باخبر می شدند به بازار می رفتند. استاد کاران قدیم برای اینکه نام خود را جاودان سازند، بر روی تولیدات صنایع دستی خود نام یا علامتی که تحقیق آنها ؟؟؟ می کردند که امروزه به نام علائم تجاری تغییر نام پیدا کرده است. هنگامی که این قطعات و صنایع دستی دست به دست می گشت نام و علائم آنها نیز زبان به زبان جاری می شد و این یک عمل تبلیغی بود.

به طور کلی در قدیم روشهای تبلیغ تجاری که پایه گذاری برای روشهای جدید بود عبارتند از :

1 ـ حک اسم یا علامت مخصوص به استاد کار

2ـ جارچیهای شهر 3ـ تبلیغ و نشان روی دیوارها

اما با وجود گسترش تبلیغات از گذشته دو واقعه مهم به تبلیغات شکل و روح تازه ای بخشید و انقلابی در آن ایجاد کرد :

1ـ اختراع صنعت چاپ در سال 1450 که پیامها را به تعداد زیاد چاپ کرد.

2ـ اختراع دستگاههای پخش صوت در قرن بیستم که پیامها را از طریق امواج به دورترین نقاط که مطبوعات امکان رسیدن به آن مکانها را نداشتند به گوش افراد می رساند.

1ـ تعریف تبلیغ

2ـ تاریخچه تبلیغات

3ـ از تبلیغات تجاری چه می دانیم

4ـ به چه علت تبلیغ می کنیم

5ـ وسایل انجام تبلیغ

6ـ انواع مخاطبین در یک کار تبلیغاتی

7ـ شرایط موفقیت در پیام

8ـ تبلیغات نامرئی یا «تبلیغات غیر آشکار» «فرهنگ تبلیغات» اینترنت

9ـ «فرهنگ واژه های تبلیغات» اینترنت

10ـ نکات مورد توجه در یک برنامه تبلیغی صحیح و کار آرا

11ـ عناصر تبلیغ

12ـ نقش تحقیق در تبلیغات

13ـ معجزه تحقیق در تبلیغات

14ـ تله های تحقیق

15ـ هشت عنوان مؤثر در تبلیغات (مقایسه اینترنتی)

16ـ کودکان گروه هفت برای تبلیغات

17ـ شعارهای تبلیغاتی

18ـ علائم تجاری (Tread mary) در یک کالای تبلیغاتی

19ـ رنگ شناسی کودکان جلالی مهدی

20ـ تبلیغ مخصوص

21ـ تبلیغ در محوله خرید

22ـ گزارش کار

توضیحات بیشتر