فایل ورد پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

لینک دانلود

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

فایل ورد پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی دارای 39 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل ورد پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی :

فایل ورد پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی



بازاریابی:

بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات می‌باشد. تعریف كاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریكا:‌

Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives".

كالاهای ورزشی:

به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، كالای ورزشی می‌گویند.

خدمات ورزشی :

به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی می‌گویند.

مدیریت بازاریابی:‌

به كاركرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و كنترل برنامه‌هایی كه جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق می‌گردد.

استراتژی بازاریابی:‌

استراتژی بازاریابی یعنی برخورداری از توانایی تطبیق امكانات و قابلیتهای سازمان با فرصتهای محیطی به منظور داشتن جایگاه ویژه در بازار.

بازاریابی بین المللی:

به فرآیند اجرای فعالیتهای بازرگانی كه جریان كالاها و خدمات را به مصرف كنندگان در بیش از یك كشور برای كسب سود، هدایت كند، بازاریابی بین المللی گفته می‌شود.

حامی مالی:

فرد، شركت، كارخانه، رسانه‌های گروهی و یا سرمایه گذاری كه با حمایت مالی با اهداف تبلیغات كالا یا خدماتی خاص، سودآوری و یا علاقمندی به سرمایه گذاری در فعالیتی خاص اقدام نماید، حامی مالی گفته می‌شود كه این فعالیت خاص میتواند در بخش ورزشی نیز انجام پذیرد.

بازاریابی ورزشی:

به مجموعه فعالیتهای انسانی- اقتصادی كه در جهت یافتن بازار مصرف كالاها و خدمات ورزشی ارائه شده از سوی سازمان ورزشی جهت دستیابی به سود آوری و اخذ اعتماد مصرف كنندگان، انجام می‌گیرد، بازاریابی ورزشی گفته می‌شود.

ورزش دانشگاهی:

بر طبق چارت ورزش اروپا، ورزش دانشگاهی عبارت است از، همه اشكال فعالیتهای ورزشی سازمان یافته و یا داوطلبانه كه با هدف پر كردن اوقات فراغت، تندرستی و نشاط و یا نیل به قهرمانی و سطح بالای نمایش مهارتهای حركتی در سه سطح درون دانشگاهی، بین دانشگاهی و یا در لیگ انجام می‌شود.

بازاریابی ورزش دانشگاهی:

به فرآیند طراحی و اجرای فعالیتهایی برای تولید، قیمت گذاری، ترویج و توزیع كالاها و یا خدمات ورزشی جهت تامین نیازها یا تمایلات دانشجویان و مشتریان در راستای نیل به اهداف دانشگاه، بازاریابی ورزش دانشگاهی گفته می‌شود.

توضیحات بیشتر